onsdag, mars 28, 2007

Magsjukan har härjat...

I fredagskväll började Ella kräkas, jag skulle jobba helg så det var Roger som fick ta hand om henne. På söndagkväll var det Neos tur, även denna gång fick Roger ta det eftersom jag skulle jobba på måndagen. Ella fick gå på dagis, men Neo fick stanna hemma tills i dag. Roger har också varit dålig, men jag har klarat mig, som vanligt *peppar-peppar-ta-i-trä*. Men det kanske beror på att jag använder handskar och handsprit när jag tar rätt på kräkkläder osv, dessutom vägrar jag spy, det är det värsta jag vet!

Vilket underbart väder vi haft den senaste veckan, älskar vårvintern! Kalla nätter och soliga, varma dagar!

Snart är det påsk, men då jobbar jag såklart. Fast man får se det positiva med det, det blir massa storhelgs-ob.

Inga kommentarer: