måndag, januari 08, 2007

Nytt år, nya tag!

Ska göra ett nytt försöka att blogga lite mer regelbundet igen, iaf en gång i veckan eller så...

Jobbar jämt (men jag klagar inte, nu när jag har ett jobb!) och när jag inte jobbar är det familjetid som gäller. Hela familjen mår någorlunda bra efter öroninflammation (E), diskbråck och operation (R), kräksjuka (N) och allmänt trött i kroppen (J). R är fortfarande sjukskriven, så barnen går heltid på dagis, jag jobbar 90%. Trivs med jobbet (hemtjänsten), men det är inte direkt drömyrket. Har vik till slutet av april och då hinner jag få ihop en ny stämpelperiod i alla fall, så man har den säkerheten.

Nä, nu måste jag gå och sova. Har jobbat kväll och gör det i morgon också, skönt att slippa kliva upp tidigt i morgon.

Gonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kul att du har ett jobb du trivs med önskar jag kunde säga det samma..Är det i Brunflo du jobbar, där har jag jobbat i hemtjänsten =)
Ha det så bra//Jenny med Leo och Alve

Anonym sa...

Jag är personlig assistent, vaken natt och jag är tokless..Jo vi har skaffat en betydligt mer anpassningsbar ras, en whippet, fullt ös ute och ligger och sover inne precis som jag vill ha det. Dobermannen höll på knäcka familjen..helt galen precis som en dobermann ska vara haha. Hoppas du fortsätter blogga nu =)