onsdag, maj 03, 2006

Google-bildlek

Hittade en rolig lek när jag surfade runt på olika bloggar. Man går in på google.se och väljer att söka på bilder, där skriver man in hur mycket man fyller nästa år (i mitt fall 26), sin favoritfärg (röd) osv och väljer en av bilderna som kommer upp. Här kommer mina:

1. Så mycket fyller du nästa gång








2. Din favoritfärg








3. Ditt mellannamn














4. Det sista du åt













5. Din dåliga ovana
















6. Din favoritfrukt/grönsak




















7. Ditt favoritdjur
















8. Stället du bor på














9. Det mest användbara redskapet i ditt hem
















10. Namnet på ditt/dina husdjur




























11. Ditt senaste köp




















12. Nåt som gör dig lycklig












13. Ditt namn














14. Ditt efternamn


















Jag vill ju vara lite hemlig, så min bostadsort och mitt efternamn har rätt anonyma bilder, men ändå! :-)

Inga kommentarer: