söndag, april 29, 2007

Ett helt nytt liv...

börjar i morgon! Då åker vi nämligen med våra fullpackade bilar till Laxviken! Där ska vi bo hos svärmor (till att börja med) men snart blir huset vi vill ha till salu, 173 kvm, 5 ROK i ett plan! Längtar... Allt har hänt de senaste två veckorna, men inget var definitivt förrän i fredags då sambon fick besked att han skulle få gå utbildningen och jag träffade brukaren som jag ska jobba hos! Barnen börjar på dagis i Laxsjö på onsdag, sambon börjar utbildning i Strömsund samma dag och jag börjar jobba i Föllinge onsdagen efter. I torsdags var vi på banken och tog lån och igår var vi och köpte en bil till mig, måste ju ha två när man bor ute i skogen.

Visst är han söt! ;-)

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Hej! Jag snokade reda på din journal-blogg då det varit lite tyst på scrapbloggen!
Och nu förstår jag varför! Vilket abrupt bryt...
Hoppas ni hinner njuta i vårsolen också mitt i allt virrvarr.