onsdag, februari 07, 2007

Äntligen lite ledigt!

I helgen var jag ledig och sen jobbade jag måndag och nu är jag ledig tills på fredag! Det behövs verkligen för jag känner mig psykiskt slut, hjärnan är överbelastad och jag glömmer saker.

Igår började bra, först var jag och klippte mig, sen köpte jag ett par byxor och ett par skor på rea. Men på kvällen vände det. Pratade med mamma och hon påminde mig om att det var morfars dödsdag, 3 år sedan han gick bort. Jag saknar honom så mycket och det känns overkligt att han är borta. Speciellt eftersom jag bor här och han bodde i Stockholm. Det känns som att han är kvar där och att jag får träffa honom nästa gång jag åker ner, men det får jag ju inte...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, jo det är ssk jag går! Du har inte några böcker kvar som du vill sälja, fyyy tusan vad dyrt det är!!